Klantbehoefte onderzoek

Inzicht in klantbehoefte van ruim 100 relevante klanten van de Amersfoortse

1

Klantbehoefte onderzoek: het vraagstuk

Meer te weten komen over de behoefte van je klanten, hoe doe je dat? De Amersfoortse kwam met deze vraag bij spinchoice terecht. Ze wilden graag meer te weten komen over de behoeften van een bepaalde doelgroep. Wie is de doelgroep nou precies? En vooral, wat vinden ze belangrijk? Door middel van een online klantbehoefte onderzoek ging spinchoice aan de slag met dit vraagstuk.

2

Respondenten vinden

Gezien de Amersfoortse graag een relatief jonge doelgroep wilde onderzoeken, was een online onderzoek via social media de ideale aanpak! Aan de hand van advertenties op Google, Facebook en LinkedIn werd content uitgezet om de doelgroep uit te nodigen een korte vragenlijst in te vullen.

3

Het resultaat

Door middel van de online campagne heeft spinchoice binnen 3 weken voor ruim 100 relevante respondenten gezorgd! Dit schept een duidelijk beeld over de klantbehoefte voor de Amersfoortse.

Je bent wellicht geïnteresseerd in..