Meer bezoekers website

34% meer online reserveringen en 38% meer omzet door stijging aantal bezoekers op de website

1

Het vraagstuk: meer bezoekers op de website

Bij Mobypark hebben ze één groot gemeenschappelijk doel, namelijk: het leven wat leuker maken! Dit doen zij door parkeren leuker én handiger te maken. Door middel van een online reserveringssysteem is het mogelijk vooraf een parkeerplaats te boeken. Hierdoor bespaar je veel tijd, kosten en stress. Mobypark kwam bij spinchoice met de vraag hoe zij meer bezoekers op de website konden krijgen om het aantal online reserveringen te laten stijgen.

2

Bestuurders bereiken

Hoe zorgt spinchoice voor meer online reserveringen bij Mobypark? Een online strategie is het antwoord! Aan de hand van verschillende gegevens zoals taal, locatie en bestemming van de doelgroep kon spinchoice aansluitende online advertenties uitzetten. Deze advertenties verschenen voor relevante bestuurders op Google en Facebook. Op die manier konden de juiste bestuurders gekoppeld worden aan de juiste parkeerplekken van Mobypark.

3

Het resultaat

De online strategie was een groot succes! spinchoice zorgde voor 34% meer online reserveringen en 38% meer omzet voor Mobypark.

spinchoice hielp ons bij het verkennen van nieuwe online verkoopkanalen. Vanaf het begin voerden zij snel en gecontroleerd uit, bleven monitoren en stuurden waar nodig bij. spinchoice heeft het maximale uit ons budget weten te halen.

Katrin Marx | Online Marketing Manager at Mobypark

Je bent wellicht geïnteresseerd in..