Online adverteren

Aantal bezoekers Material Xperience verhoogd met 13% door online adverteren

1

Uitdaging

Material Xperience is een evenement voor (bouw)materialen dat jaarlijks plaatsvindt. Alle architecten en designers komen hier bijeen om kennis te maken met de nieuwste trends en innovaties. Material Xperience was op zoek naar nieuwe, relevante bezoekers voor haar beurs. spinchoice zette online adverteren in om deze nieuwe doelgroep te bereiken.

2

Relevante bezoekers

Material Xperience wilde niet alleen nieuwe, maar vooral ook relevante bezoekers trekken. Dan zijn ze bij spinchoice aan het juiste adres! Door middel van online adverteren konden we twee verschillende doelgroep bereiken: eerdere bezoekers (1) en potentiële nieuwe bezoekers (2).

3

Het Resultaat

Wat was het resultaat? Door de online strategie werd het aantal aanmeldingen bij Material Xperience verhoogd met 13%! Daarnaast heeft spinchoice geprobeerd het maximale uit iedere euro te halen. Uiteindelijk zaten de kosten per aanmelding ruim onder €2!

Je bent wellicht geïnteresseerd in..