CRM

Een goudmijn aan data om je marketing team mee te laten werken?

 

CRM features

Voor het vereenvoudigen van veel essentiƫle taken waarmee je constructieve en langdurige relaties met je klantenbestand op kunt bouwen zijn een aantal CRM features erg handig:

 

De geschiedenis van klantgesprekken

Door een chronologisch overzicht te hebben van elke interactie die een prospect of klant met je bedrijf heeft gehad, kun je de meest relevante marketingcommunicatie op het juiste moment leveren.

 

Lead formulier integratie

Wanneer een websitebezoeker een formulier invult om een aanbieding te ontvangen, zich abonneert op uw nieuwsbrief, zicht aanmeldt voor een demo of contact opneemt met uw verkoopteam, worden hun naam en e-mailadres automatisch ingevuld in het CRM.

 

Filteren van klanten

Door je prospects en klanten te segmenteren op basis van factoren zoals geografische locatie, bedrijfstype, levenslange waarden en datum van laatste contract, kun je zeer specifieke marketingberichten maken die eerder de aandacht van je kopers trekt.

 

Geautomatiseerde e-mail nurturing

Een goed uitgeruste CRM oplossing zou het marketing team moeten ontlasten. Dit door automatisch gerichte e-mailcommunicatie te verzenden op basis van waar een prospect zich binnen het verkoopproces bevindt.

 

 

Je bent wellicht geĆÆnteresseerd in..